Τετάρτη 7 Μαρτίου 2012

Tag -Tag μ'ακούει κανείς ?

Πρίν λίγες μέρες , η αγαπητή φίλη Thomi  μου έκανε tag. Πρωτάρα κι εγώ ακολούθησα τις οδηγίες της.
Αρχικά πρέπει να απαντήσω στις 22 ερωτήσεις της. Πάμε λοιπόν:

1. Τι είδους καφέ πίνεις και πώς τον πίνεις τον καφέ(γλυκό,σκέτο, βαρύ γλυκό και όχι)
Νες ,γλυκό χωρίς γάλα.
2. Ποιά δουλειά στο σπίτι βαριέσαι να κάνεις?
Ξεσκόνισμα.
3. Ποιό είναι το αγαπημένο σου φαγητό?
Παστίτσιο.
4. Τι σκέφτεσαι τώρα?
Θα προλάβω να τελειώσω τα δώρα του διαγωνισμού.....
5. Αν ήσουν αόρατος για μια μέρα τι θα έκανες?
Φάρσες παντού.
6. Αν μπορούσες να πραγματοποιήσεις οποιαδήποτε ευχή, ποια θα ήταν αυτή?
Να μεγαλώσω με τα αγαπημένα μου πρόσωπα κοντά μου.
7. Τι δουλειά ήθελες να κάνεις οταν μεγαλώσεις?και τελικά τι έκανες?
Πέρασα από διάφορα, μέχρι που ήθελα να γίνω και μετεωρολόγος. Τελικά ακολούθησα τη μεγάλη μου αγάπη κι έγινα γυμνάστρια.
8. Το χρήμα την φέρνει την ευτυχία?
Δεν τη διώχνει πάντως.
9. Η κότα γέννησε το αυγό ή το αυγό την κότα?
Η κότα γέννησε το αυγό.
10. Τι θα ήθελες να αλλάξεις πάνω σου(σώμα-πρόσωπο-μαλλιά)?
Ίσως το ύψος μου.
11. Έχεις κάποια φοβία?(πχ.κλειστοφοβία)
Δε φοβάμαι τίποτα.........

Και τώρα πρέπει να φτιάξω 11 δικές μου ερωτήσεις και να κάνω tag σε 11 ακόμα φίλες. Για να σκεφτώ.....Έχουμε και λέμε.....

1. Παντρεμένη, κι αν ναι πόσα χρόνια ?
2. Η σχέση σου με το τσιγάρο ?
3. Από γυμναστική πως τα πάμε ?
4. Βουνό ή θάλασσα ?
5. Αλμυρό ή γλυκό ?
6. Τι ζώδιο είσαι ?
7. Σπιτόγατος ή λάτρης της εξόδου?
8. Θυμάσαι την πρώτη σου αγάπη ?
9. Θα έφευγες από την Ελλάδα μόνιμα ?
10. Υπάρχει καλό ψέμα ?
11. Τελικά το ξύλο βγήκε από τον Παράδεισο ?

Θα ήθελα απαντήσεις από τα παρακάτω ιστολόγια:
1. www.e-crochet.blogspot.com
2. www.debbs-jewelry.blogspot.com
3. www.happylittledots.blogspot.com
4. www.marie-meraki.blogspot.com
5. www.despina-myworld.blogspot.com
6. www.penyscreations.blogspot.com
7. www.yuppieya.blogspot.com
8. www.dimiourgo.blogspot.com
9. www.lamproukam.blogspot.com
10. www.xaraygi.blogspot.com
11. www.xamogelucky.blogspot.com

Καλημέρα σε όλους.

12 σχόλια:

thomi είπε...

ευχαριστω για την ανταποκριση!
οι ερωτησεις σου απαιχτες..φιλια

Marie είπε...

Ήρθα βολίδα!!! Ωραίες οι απαντήσεις σου! Παίρνω τις ερωτήσεις σου με πολλή χαρά και θα παίξω πολύ σύντομα! Σ'ευχαριστώ πολύ!!! Φιλάκια Κατερινάκι μου!

Unknown είπε...

Μπράβο Κατερινάκι μου πάντα τέτοια!!!

SPYRIDOULA είπε...

ωραίο παιχνιδάκι το έχω παίξει κι εγώ και τι ωραιες οι απαντησεις σου!καλή συνέχεια!

Σμαραγδάκι- Ρούλα είπε...

ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ μου στις μισες σου απαντησεις θα έλεγα τα ίδια....θα προσπαθήσω σήμερα να σου στηλω την συμετοχή μου στο μώβ!!!! φιλάκια..

Litsa είπε...

Βρε Κατερινάκι γυμνάστρια είσαι;; Μωρέ για βάλε μας σε τάξη κι έρχεται καλοκαιράκι! Άντε

Niatta είπε...

Ευχαριστώ πολύ-πολύ για την προτίμηση και βάζοντας με πρώτη-πρώτη με χρεώνεις με βαρύ φορτίο. Σου υπόσχομαι θα παίξω αλλά αργότερα ένεκα η "Μέλισσα"...

Ελμιράκι είπε...

Geia sou, Katerinaki! Tha sou apandisw edw (exw paixi to paixnidaki idi) - 1)Nai, 3 xronia.
2)Den kapnizw.
3)Kala, kanw xoro kai Bodyflex.
4)Thalassa.
5)GLYKOOOOO kai poly!
6)Dydimos
7)Spiti moy spitaki moy...
8)Nai, eimoun 4 xronon!!!
9)Oxi
10)Borei...
11)OXI!

ειρήνη χειροποιήματα είπε...

Πολύ μ' αρέσει που αλλάζουν οι ερωτήσεις!! Σ' ευχαριστώ για τις ευχές σου :)

Λαμπρινή είπε...

Eυχαριστώ πολύ Κατερινάκι μου για την πρόσκληση,θα παίξω σύντομα!Φιλάκια πολλά!

despina είπε...

Κατερινάκι μου ευχαριστώ πολύ για την πρόσκληση!!!!θα παίξω σίγουρα!!!!φιλιά!!!!

Μαρία είπε...

ειναι ομορφο που βαζουμε διαφορετικες ερωτησεις..και στην πορεια γινεται πολυ ποιο ενδιαφερον..να σαι καλα κοριτσι..περνα να παρεις και το δικο μου ΜΩΒ..καλη συνεχεια..το mail μου στο δινω γιατι θελω να σου στειλω δωρακι..σε φιλω