Σάββατο 16 Ιουνίου 2012

Κουμπαράς Νο3


O μικρούλης αυτός κουμπαράς είναι απλά
ένα κεντημένο αβγό.


Συνηθίζω να μαζεύω διάφορα πράγματα που οι περισσότεροι θα πετούσαν. Και για του λόγου το αληθές είχα κρατήσει το εσωτερικό από ένα Πασχαλινό, σοκολατένιο αβγό.



Με τη βοήθεια βελόνας και κλωστής μεταμορφώθηκε σε έναν χαριτωμένο κουμπαρά.
Η ιδέα είναι βέβαια σε αρχικό στάδιο. Θα δοκιμάσω όμως και σε μεγαλύτερο κουτί με πιο περίπλοκο σχέδιο.


Αν θέλετε να πάρετε κι άλλες ιδέες ή να μας δείξτε τον δικό σας κουμπαρά κάντε μια επίσκεψη στο www.drasigreekblogger.blogspot.gr



21 σχόλια:

χαραυγή είπε...

Κατερινάκι μου, φοβερή η ιδέα σου!!
Καλό ΣΚ!!

ΝΑΣΙΑ Σ. είπε...

ΔΕΝ ΣΕ ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΩ ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ ΜΟΥ ΦΤΟΥΣΟΥ!!!!ΠΩΣ ΤΟ ΕΡΑΨΕΣ ΤΟ ΠΛΑΣΤΙΚΟ ΦΟΒΕΡΗ ΕΙΣΑΙ!!!!ΓΛΥΚΑ ΕΙΝΑΙ!!!

Rena Christodoulou είπε...

ΠΟΛΥ ΠΛΑΚΑ ΕΧΕΙΣ ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ ΜΟΥ!!!!!!
ΚΙ ΕΓΩ ΜΑΖΕΥΩ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΚΙ ΕΧΘΕΣ ΑΝΑΚΑΛΥΨΑ ΕΝΑ ΞΕΧΑΣΜΕΝΟ ΠΛΑΣΤΙΚΟ ΑΥΓΟ ΚΑΙ ΤΟ ΕΒΑΛΑ ΣΤΗΝ ΑΚΡΗ ΓΙΑ ΚΟΥΜΠΑΡΑ!!!!!!
ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ!!!!!!!
ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!

Αναστασία είπε...

Τέλειος ο κουμπαράς σου, Κατερινάκι!!! Εξαιρετική ιδέα!

Katrina είπε...

Τι ιδεες κατεβαζει το κεφαλακι σου μπραβο κοριτσι μου!!!

Ανώνυμος είπε...

Εντάξει τι να πω τώρα; Είσαι απίστευτη!!!!

Pepi είπε...

Απίστευτο, τι σκέφτηκες!!!! Να'σαι καλά, Κατερινάκι !!!!Με τόσες ιδέες, ποιός σε πιάνει!!!Φιλιά και καλό Σαββατοκύριακο!

Konstantina είπε...

ωραία ιδέα!!!
Μπραβο Κατερινάκι!!

Owl Mommy Βέρα είπε...

Καλά, έραψες το πλαστικό! Τι είσαι συ βρε παιδί μου..αδίστακτη! Χεχε!

Ποδηλάτισσα είπε...

Καλά είναι απίστευτος!!!!!! ότι μπορούσε κάποιος να ράψει το πλαστικό δεν μπορούσα να το φανταστώ!!!!! Φιλάκια!!!!!!

Onirokosmos είπε...

Αστείρευτη η φαντασία σου!!! Λες να είναι τόσο τυχερό το αβγουλάκι σου, που να..αβγατίζει και το περιεχόμενό του???

χρυσάνθη είπε...

Πρωτότυπη και ευφάνταστη ιδέα!!Μπράβο Κατερινάκι μου!!Φιλάκια!

SPYRIDOULA είπε...

Υπέροχος είναι!Και σαν ιδέα και σαν αποτέλεσμα!Μπράβο!!!Φιλιά!!!

purpleleath είπε...

Πολύ όμορφος!!

Eleni είπε...

Πολύ ωραίος, πανέξυπνη ιδέα!!!
Φιλιά!!!

Αναστασία είπε...

Φοβερή η ιδέα σου! Μπράβο.Πολλά φιλιά και την αγάπη μου.

dulcineia vicencio είπε...

Olá Kate
Muito lindo e criativo esse mealheiro!! Adorei!!
Parabéns por mais esse lindo trabalho!!
Beijos e uma linda semana
Dulcineia

Taelia88 είπε...

Πολύ πρωτότυπη ιδέα για κουμπαρά!! Μου αρέσει το φωτεινό χρώμα του αβγού και το πως συνδυάστηκε με τις κλωστές!! Φιλιά!

mirsini's creations είπε...

Αυτή κι άν είναι πρωτότυπη ιδέα !!!! Πολύ όμορφος είναι και με τρελαίνει η ιδέα σου με το κέντημα !!! Έχεις πάντα τρελές εμπνέυσεις !!!!

Tante Kiki είπε...

Πολύ πρωτότυπος Κατερίνα μου!!! Μπράβο! Καλό σου απόγευμα!

Demi είπε...

Υπέροχος κουμπαράς!!!!!!!απίστευτο το κέντημα πανω στο πλαστικό!!!
:)πολυ πρωτοτυπη ιδέα !!!μπράβο Κατερίνα!!!!!!!!!