Πέμπτη 20 Σεπτεμβρίου 2012

Κουμπαράς Νο17


Ο κουμπαράς αυτός είναι φτιαγμένος από πλαστικά κουταλάκια. 



Αφού έσπασα τα χερούλια, τα κόλλησα ένα ένα με πιστόλι υγρής σιλικόνης πάνω σε ένα μεταλλικό κουτί του καφέ ξεκινώντας από κάτω προς τα επάνω.


Στο καπάκι προσπάθησα να δώσω ένα σχήμα λουλουδιού. Για να φτιάξω τα πέταλα, κράτησα για λίγη ώρα το κάθε πλαστικό κουτάλι πάνω από τη φλόγα ενός κεριού και όταν μαλάκωνε του έδινα το σχήμα που ήθελα.


Αν θέλετε να πάρετε κι άλλες ιδέες για κουμπαράδες από ανακυκλώσιμα υλικά
 ή να μοιραστείτε τη δική σας δημιουργία, 
μπείτε στο www.drasigreekblogger.blogspot.gr



46 σχόλια:

Unknown είπε...

Κατερινάκι supper ο κουμπαράς σου!!!
Την όμορφη καλημέρα μου!!!

Χρυσούλα είπε...

Δεν το πιστεύω!....Απίθανος!...είχα δεί κάτι κατασκευές με κουταλάκια μονόχρωμα άσπρα...το ότι έβαλες χρωματιστά κουταλάκια τον έκανε πιο εντυπωσιακό!...Καλή σου μέρα!

...irida... είπε...

πολυ ομορφος εγινε!!!!!!!!!!καλημερα!

starhomecraft είπε...

Κατερινα τελειος!!!!!Ειχα δει και γω κατι φωτιστικα με κουταλακια αλλα σε κουμπαρα δεν πηγε το μυαλο μου.Μπραβο σου!!!!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Απίστευτο!!!!!
Φοβερά πρωτότυπο και πολύ πολύ όμορφο!
Μπράβο σου!

SPYRIDOULA είπε...

Έγινε καταπληκτικός!!!Μπράβο!!!

Anna είπε...

J'en avais déjà vu en blanc mais avec du rose c'est encore plus beau !
Bonne journée
Anna

Μαίρη Τρακάδα είπε...

Πολύ εντυπωσιακός έγινε!! Κι εγώ φωτιστικά και καθρέφτες είχα δεί διακοσμημένα με κουταλάκια αλλά και στον κουμπαρά ταίριαξαν τέλεια!

Κωνσταντίνα είπε...

SUPERRRRRRRRRRR!!! Πολυ ωραιος εγινε! μπραβο!!!

Pinelia είπε...

Είναι υπέροχος, φανταστικός!Μου αρέσεις πολύ γιατί έχεις πολύ πολύ φαντασίααααα!

marileni είπε...

Κατερινάκι, κάθε φορά μας εκπλήσεις!!!!!Είσαι φοβερή!!!

Heaven Creations είπε...

ουαου!!!!!
αυτο και αν ειναι τελειο!!!!!
εχεις βαλθει να μας τρελανεις με τα εργα σου εσυ!!!!!
Κατερινακι μας, μπραβο σου!!!!!
σε φιλω και σου ευχομαι καλη συνεχεια...!

Funky Monkey είπε...

Λοιπόν, αυτός έγινε ο αγαπημένος μου!! Είναι τέλειος! Ό,τι πρέπει για κοριτσάκι... Μου αρέσει που έχει όγκο (το σχήμα μου φέρνει στο νου φρούτο... φράουλα ίσως;) Δεν ήξερα ότι μπορεί να βγει τόσο ωραίο αποτέλεσμα με πλαστικά κουταλάκια και θεωρώ έξυπνη την ιδέα σου με το λουλούδι στην κορυφή. Φιλιά, καλό απόγευμα!

Ανώνυμος είπε...

Έχεις πολύ έξυπνες ιδέες και κάνεις αριστουργήματα! Μπράβο σου!!!

Ποδηλάτισσα είπε...

Απίστευτο... πόση φαντασία έχεις κορίτσι μου!!!!! Καλά έγινα υπέροχος και πραγματικά μοιάζει με λουλούδι!!! Πολλά φιλιά!!!!!!!!

Αναστασία είπε...

Σκέτη τρέλα είναι!!!! Απλά μοναδικός!!!! Φιλιά, Κατερινάκι!

Table Rouge είπε...

Σαν ιδέα την βρίσκω μοναδική!!! Κοίτα να δεις τι μπορεί να κάνει κάποιος με πλαστικά κουταλάκια!!! Και τα χρώματα τέλεια ταιριασμένα!!! Φαντάζομαι ότι θα ήταν κουραστικό να τα κόψεις και να τα λυγίσεις αλλά το αποτέλεσμα είναι φανταστικό!!! Σ΄ευχαριστούμε για την ιδέα!!! Να είσαι καλά!!!

Ανώνυμος είπε...

Ειναι τελειος!!!!! πολυ πολυ ομορφος κ μου αρεσει πολυ κ το χρωμα που διαλαξες στα κουταλια!!!!!! ΣΟΥΠΕΡ!!!!!

Rena Christodoulou είπε...

ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!
ΕΙΣΑΙ ΑΠΙΘΑΝΗ!!!!!!!
ΤΙ ΥΠΕΡΟΧΟΣ ΚΟΥΜΠΑΡΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ;
ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΕΡΘΕΙΣ ΟΤΑΝ ΘΑ ΓΙΝΕΙ Η ΕΚΘΕΣΗ ΜΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΣΕ ΓΝΩΡΙΣΟΥΜΕ !!!!
ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!

χρυσάνθη είπε...

Φανταστικός!!Υπέροχος !Ιδιαίτερος!!!Μπράβο!!!

Maria είπε...

Τι να πω......ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟΣ!!!!

Parents Land Gr είπε...

Δεν εχω πλεον λογια.Κανε καποια στιγμη και μια αναρτηση με ολη τη συλλογη σου!

xeiropoiein είπε...

Πολύ όμορφος και αυτός! Έχεις χρησιμοποιήσει όλα τα υλικά που θα μπορούσες!!! ...ή μήπως όχι?? Περιμένουμε κι άλλααααα!!!

DIMI είπε...

Πάρα πολύ όμορφος ο κουμπαράς Κατερινάκι!Μπράβο!Καλό βράδυ!

Δημιουργία είπε...

Πρωτοτυπος και λουλουδενιος αυτος ο κουμπαρας σου.

Pepi είπε...

Απίστευτα έξυπνος αυτός ο κουμπαράς! Μπράβο σου, για μια ακόμη φορά!

morphoplasies είπε...

ΜΠΡΑΒΟ ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ ! ΕΓΕΙΝΕ ΤΕΛΕΙΟΣ Ο ΚΟΥΜΠΑΡΑΣ!

Μαριλένα είπε...

έξυπνος, πρωτότυπος και κουκλίστικος ο κουμπαράς σου!!!!

evonita είπε...

αυτός κι αν είναι πρωτότυπος κουμπαράς!!! μου αρέσει το πάνω μέρος που είναι σα λουλούδι!! σε περιμένει μια έκπληξη στο blog μου http://beloved-ideas.blogspot.gr/2012/09/giveaway.html φιλάκια! :)

giasmin είπε...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ ΜΟΥ.ΜΕ ΠΡΟΛΑΒΕΣ,ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΟΥΜΠΑΡΑΔΕΣ ΠΟΥ ΞΕΚΙΝΗΣΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕ ΚΟΥΤΑΛΙΑ ΠΛΑΣΤΙΚΑ ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΔΕΙ ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΒΙΝΤΕΑΚΙΑ.ΕΓΙΝΕ ΥΠΕΡΟΧΟΣ ΕΙΔΙΚΑ ΜΕ ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΙΣΤΑ ΚΟΥΤΑΛΑΚΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΠΑΚΙ ΟΝΤΩΣ ΜΟΙΑΖΕΙ ΜΕ ΛΟΥΛΟΥΔΙ.
ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ,ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!!!!!!

Unknown είπε...

Γεια σου Κατερινακι με τους τρελλους κουμπαραδες σου!!!
Απιθανος, απιθανος!!!!
Φιλακια πολλα!!!

despina είπε...

Απίστευτος!!!!!!!!!!!!!!φιλιά!!!

Φιλία είπε...

Είσαι απίστευτη.... Η φαντασία σου δεν έχει πια όρια.... έει ξιφύγ'!!!!
Δεν περίμενα ποτέ να δω ένα τέτοιο αριστοτεχνικό και ευφάνταστο έργο ανακύκλωσης! ΜΠΡΑΒΟΟΟΟΟΟΟ!!!!
Τα φιλιά μου

Stella's Κουζινομπερδέματα είπε...

Υπέροχο Κατερινάκι!!
Μου έδωσες ιδέα για τούρτα!!
Φιλάκια.

mary's crafts είπε...

Kαταπληκτικος!!!!!!!!!
Πανεμορφος!!!!!!
Υπεροχη ιδεα!!!!!
Μπραβο Κατερινακι μου!
Φιλακια πολλα!!!!

Paraskevi Lamprini M. είπε...

τι όμορφο.. και ωραία χρώματα... αυτό είναι!! μπράβο!

Μουσική προ-ΠΑΙΔΕΙΑ ''Η Ροδούλα και τα μουσικά της αστεράκια'' είπε...

Πέρασα να σου ευχηθώ Καλό φθινόπωρο Κατερίνα!!!
Ο κουμπαράς σου είναι απίστευτος!!! Τι φαντασία όμως!!! Μπράβο σου!!! Θα δω και τους υπόλοιπους, είμαι σίγουρη ότι θα εκπλαγώ τόσο ευχάριστα, όσο και με αυτόν εδώ.
Πολλά φιλιά!

dulcineia vicencio είπε...

Olá Kate, tudo bem?
Adorei o seu trabalho, ficou lindo e muito criativo !!
Obrigada pelo carinho.
Bjs e um bom fim de semana
Dulcineia

Συνταγές, αναμνήσεις, στιγμές είπε...

Γεια σου Κατερίνα! Τι όμορφες δημιουργίες και πόσο ευρηματικές! Έχω ενθουσιαστεί!!! Θα 'σαι στ΄αγαπημένα μου από σήμερα! Την καλημέρα μου!

Fotini Crafthappy είπε...

Πωπω, μ΄αρέσει πολύ αυτή η τεχνική ! Μπράβο !!!

vaso είπε...

είναι πανέμορφος κ πολύ πρωτότυπος μπράβο φιλάκια!!!

Marcela Gmd είπε...

Wow very creative!!!!
Have a wonderful weekend!

Besos, desde España, Marcela♥

Taelia88 είπε...

Υπέροχος! Φανταστικός κουμπαράς!! Έχεις απίστευτες εμπνεύσεις!! Μπράβο!!!
Καλό βράδυ να έχεις!

Unknown είπε...

çok güzel takılar türkiyeden sevgiler hobibilmece blogspot.com

Yadi García είπε...

Muy bonita la hucha,,,,y que original y barato, y se pueden reciclar las cucharas de plástico que queden de alguna fiestita de cumpleaños,,,,gracias por tan originales ideas,,,,besitos bye bye

Κάλη και Κατερίνα από Ανθομέλι είπε...

είσαι απίστευτη!
Kathy by anthomeli