Τρίτη 18 Σεπτεμβρίου 2012

Παιδικοί Σελιδοδείκτες


Στην αρχή κάθε σχολικής χρονιάς, το ντύσιμο των βιβλίων είναι κάτι σαν ιεροτελεστία. 
Αφού βάλουμε χαρούμενες ετικέτες στα εξώφυλλα, περνάμε το γνωστό διάφανο αυτοκόλλητο.



Απαραίτητο συμπλήρωμα οι πολύχρωμοι σελιδοδείκτες.  Απλές πλεξούδες με κλωστές τις οποίες 
στερεώνουμε με κόλλα ή ταινία στο εσωτερικό του οπισθόφυλλου κάθε βιβλίου.


Όπως ακριβώς τους έφτιαχνα με τη μητέρα μου 
όταν ήμουν κι εγώ μαθήτρια. 
Γιατί ο καλός μαθητής πρέπει πάνω απ'όλα 
να είναι τακτικός μαθητής.

29 σχόλια:

Unknown είπε...

Πολυ ωραια ιδεα μου εδωσες Κατερινακι!
Θα το κανω οπωσδηποτε.
Φιλακια πολλα!!!

Funky Monkey είπε...

Εκτός από την έξυπνη και λειτουργική ιδέα, μου άρεσε και η εικόνα που μας μετέδωσες: το να κάθεστε μαζί με τα παιδιά σου και να φτιάχνετε όμορφα τα βιβλία τους... συνεχίζοντας μια "παράδοση" που θυμάσαι από μικρή. Έτσι, τα παιδιά σου θα σε αισθάνονται πάντοτε κοντά τους στο σχολείο, βλέποντας καθημερινά αυτό που φτιάξατε μαζί (είμαι σίγουρη ότι στην πορεία θα το εφαρμόσουν κι άλλα παιδιά μέσα στην τάξη!)
Φιλιά και καλό βράδυ!

DIMI είπε...

Πολύ όμορφους τούς έφτιαξες Κατερινάκι!Καλό βράδυ!

Sophie είπε...

Πολλή όμορφη ιδέα μπράβο Κατερίνα!!Φιλάκια!!

Rena Christodoulou είπε...

ΤΙ ΩΡΑΙΑ ΝΟΙΚΟΚΥΡΕΜΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ ΜΟΥ !!
ΕΤΣΙΜΑΘΑΙΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΑΠΟ ΜΙΚΡΑ!!!
ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!

Δέσποινα είπε...

Πολύ ωραία ιδέα!
Καλή σχολική χρονιά στα μικρά σου!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Ωραία ιδέα Κατερινάκι!
Και τι όμορφους που τους έφτιαξες!
Φιλιά

χρυσάνθη είπε...

Ετσι και τα παιδάκια σου θα μάθουν στα δικά τους παιδιά την τάξη και οργάνωση !!!!Καλή σχολική χρονιά!!!

debbgoud είπε...

μια χαρά μου φαίνονται και για τα δικά μου βιβλιαράκια οι σελιδοδείκτες σου!!!

Pepi είπε...

Μ'εφερες μερικά χρόνια πίσω , όταν καθόμουν κι εγω με τα παιδια μου και ντύναμε τα βιβλία, βάζαμε ετικέτες και μύριζε πλαστικό! Να τα χαίρεσαι τα παιδάκια σου! Και χίλια μπράβο για την υπομονή, την παιδεία που τους δίνεις!
Οσο για το "ο καλος μαθητής πρέπει να είναι τακτικός μαθητής" με βρίσκει απόλυτα σύμφωνη! Αν και, συνήθως, είναι έννοιες που "πάνε" μαζί!! Φιλιά και να'σαι καλά!
Ξεχασα να σου πω, οτι οι πλεκτοί σελιδοδείκτες είναι κομψότατοι!

para-kelsoscooks είπε...

Η ιδέα σου είναι έξυπνη και χρήσιμη και εσύ είσαι χρυσοχέρα και προνοητική.
Καλή σχολική χρονιά να έχετε, μαμά και παιδιά.

xeiropoiein είπε...

Οι σελιδοδείκτες είναι απαραίτητοι για οργανωτικούς ανθρώπους! Μπράβο που τα μαθαίνεις από μικρά και είναι πολύ όμορφοι!!!

mary's crafts είπε...

Μπραβο Κατερινακι μου!!! Πολυ ομορφα τα εφτιαξες!!!!! Καλη σχολικη χρονια!!!! Φιλακια πολλα!!!

Marie-Anne είπε...

Πολύ όμορφοι και κομψοί οι σελιδοδείκτες σου Κατερίνα! Καλή σχολική χρονιά στα παιδιά !
Φιλάκια!

Chrisi είπε...

Πολύ ωραία ιδέα,απλά και όμορφα

Pinelia είπε...

Πολύ όμορφα!Καλή σχολική χρονιάααα!

mammy on line είπε...

Πάρα πολύ ωραία και εύκολη ιδέα!!!
Αχ γιατί να μην έχουν βιβλία και στα προνήπια;;;(χι-χι-χι)

KaPaworld είπε...

Υπέροχη και πανέμορφη ιδέα!! Φιλιά και καλημέρες.

Daphnofila art jewelry είπε...

Η ανάμνηση που έχεις από τα σχολικά σου χρόνια,με τον τρόπο αυτό θα γίνει ανάμνηση ευχάριστη και για τα δικά σου παιδιά.Πολύ σωστή κίνηση.Όμορφοι οι σελιδοδείκτες.Καλημέρα και καλή πρόοδο.

lolipopfamily είπε...

Καλημέρα.Υπέροχη η ιδέα σου . Πολύ χαίρομαι που σε βρήκα.....

Heaven Creations είπε...

ωραιοι σελιδοδεικτες Κατερινακι!!!
αρκετα στυλατοι και γουστοζικοι!!
καλη σχολικη χρονια στα παιδια!!!

Taelia88 είπε...

Πολύ όμορφη ιδέα!! Εγώ δεν θυμάμαι να είχα σελιδοδείκτες στα σχολικά μου βιβλία! Θα μου άρεσε πολύ όμως!!
Καλό απόγευμα!!

starhomecraft είπε...

Μπραβο Κατερινα!!!Ωραια ιδεα για χειροτεχνια μαζι με τα παιδια!Πολλα φιλια Αναστασια

Fotini Crafthappy είπε...

Κατερινάκι, καλώς σε βρίσκω ! Θα ξετρελαθούν τα πιτσιρίκια με τους σελιδοδείκτες !!! Και επίσης όσοι δουν από κοντά τους κουμπαράδες σου !
Να έχεις πάντα έμπνευση και δυνάμεις !!! Θα τα λέμε ...

Χρυσούλα είπε...

Εύκολοι να γίνουν...πολύ όμορφοι όμως!....Καλό απόγευμα!

vivi ka είπε...

Εξπέρ γίναμε στην κόλληση του διάφανου πλαστικού.
Εσύ προχώρησες σε ένα βήμα πιό όμορφο με τους σελιδοδείκτες.
Καλό βράδυ! Φιλιά!!

Φιλία είπε...

Γεια σου Κατερινάκι.... τακτικό, προνοητικό και χρυσοχέρικο!!!! Έτσι θα γίνουν και τα παιδιά, με τέτοια μανούλα..... Καλή σχολική χρονιά.

Μαρία είπε...

Πολύ καλή ιδέα...Καλή σχολική χρονιά,Κατερινάκι...

Μαρία Έλενα είπε...

Καλή σχολική χρονιά
Φιλάκια ...