Δευτέρα 15 Οκτωβρίου 2012

Παίζοντας Με Τις Λέξεις



Σίγουρα πολλοί και πολλές από εσάς γνωρίζετε για ένα παιχνίδι συγγραφής που λαμβάνει χώρα 
στο blog της Φλώρας www.texnistories.blogspot.gr . 
Πρόκειται για ένα παιχνίδι που όποιος πάρει μέρος καλείται να γράψει ένα δικό του κείμενο χρησιμοποιώντας 5 δοσμένες λέξεις. 
Τα κείμενα αναρτώνται ανώνυμα ,μπορούμε να ψηφίσουμε αυτά που μας άρεσαν και στο τέλος φυσικά βγαίνουν τρεις νικητές. 
Στο τελευταίο παιχνίδι πήρα μέρος κι εγώ. 
Ήταν πραγματικά διασκεδαστικό και χαίρομαι που πήρα έστω και κάποιους βαθμούς, συν ένα αναμνηστικό βραβειάκι για τη συμμετοχή μου.

Το κειμενάκι μου ήταν το ακόλουθο:
23. ΜΑΓΙΚΟ ΞΟΡΚΙ

Αν βαρέθηκες λιγάκι
και ν’ αλλάξεις θες μορφή,
μία είναι μόνο η λύση
φτιάξε, πιές το μαγικό ζουμί.
Μια εικόνα να βρεις ψάξε
όπως είσαι να σε δείχνει.
κάντην χίλια κομματάκια
μια βραδιά που χιόνι ρίχνει.
Μάζεψε τρεις μαργαρίτες,
από μια κερήθρα μέλι.
πάρε δέκα σαλιγκάρια
κι απ’ τη θάλασσα ένα χέλι.
Ρίξτα μέσα σε καζάνι
βάλτο πάνω σε φωτιά
φόρεσε γυαλιά ηλίου
κι ανακάτεψε καλά.
Μέτρα αργά ως το πενήντα,
όμως πρόσεξε πολύ
τον αριθμό μην κάνεις λάθος
δεν υπάρχει επιστροφή.

Οι λέξεις που είναι με πιο έντονους χαρακτήρες είναι αυτές που έπρεπε να χρησιμοποιήσουμε.

Σίγουρα θα πάρω μέρος και στο 3ο παιχνίδι που μόλις ξεκίνησε. Αν ενδιαφέρεστε δείτε εδώ.

5 σχόλια:

Χριστίνα Ευσταθιάδου είπε...

το κείμενο σου είναι εξαιρετικό! Ακόμη και αν έστυβα το μυαλό μου με τις δοσμένες λέξεις δε θα κατάφερνα να συντάξω κάτι τόσο ωραίο και έξυπνο! Συγχαρητήρια!

Δες και αυτό!
1st birthday / giveaway

Ελένη Φλογερά είπε...

Α! εσύ Κατερινάκι είσαι του έμμετρου λόγου. Ωραία ήταν και η δική σου συμμετοχή, αλλά ήταν τόσες πολλές που δεν ήξερες τι να πρωτοδιαλέξεις.
Καλή εβδομάδα!

Funky Monkey είπε...

Πω πωωω... Το 'χεις, σίγουρα!! Ωραίο το ποίημα, δεμένο και με όμορφες εικόνες! Αλήθεια, τι θα συμβεί αν ο... Πανοραμίξ κάνει λάθος στο μέτρημα;;

Αποφάσισα κι εγώ να λάβω μέρος στο παιχνίδι! Μου φαίνεται απίστευτα διασκεδαστικό και τη λάτρεψα σαν ιδέα.

Πολλά φιλιά!

Σμαραγδάκι- Ρούλα είπε...

Κατερινακι μου;; νομίζω οτι η συμετοχή μετραει το ίδιο εκανα και εγώ...και το χαρηκα....μας βάζει στην διαδικασία να σκεφτομαστε...ειναι ομως δύσκολο να συνδιαζεις τις λέξεις με το κειμενο που θελεις... ..αν μπορέσω θα προσπαθήσω ξανά..τα μπουκαλακια σου πες μου πως τα καταφερες και τα έντυσες έτσι όμορφα;;; φιλακια πολλα Κατερινακι..

evonita είπε...

πολύ όμορφο Κατερινάκι μου, εύχομαι καλή επιτυχία και στη νέα σου συμμετοχή!!!