Σάββατο 9 Φεβρουαρίου 2013

Αχ , Αυτή Η Γιαγιά.....


Την κουβέρτα αυτή έστρωσα στο διπλό κρεβάτι μας πριν παντρευτούμε με τον σύζυγό μου. Την έπλεξε η γιαγιά του για τη μέρα του γάμου του. Η αλήθεια είναι πως τότε, πριν 10 χρόνια δηλαδή, δε με ενθουσίασε . Βλέπετε ήθελα κάτι πιο μοντέρνο.....


 
Έτσι, δεν την ξαναέστρωσα από τότε. Σήμερα όμως, βολεύοντας τα συρτάρια, έπεσα πάνω της και είπα να της δώσω μια δεύτερη ευκαιρία. Αυτή τη φορά μου άρεσε πολύ περισσότερο και αποφάσισα να την στρώνω συχνότερα. 
 

Το μόνο προβληματάκι που έχει είναι πως επειδή παλιότερα τα κρεβάτια είχαν μικρότερο μέγεθος, καλύπτει οριακά το στρώμα. Υπάρχει κάποιος τρόπος να την μεγαλώσω χωρίς να την καταστρέψω;;;
 

39 σχόλια:

Katrina είπε...

Κατερινακι λατρευω το βελονακι και αυτο που βλεπω ειναι ενα εργο τεχνης!!!!Τωρα αν θες να την μεγαλωσεις το καλο θα ηταν μια δαντελα αν αυτο δεν μπορει να γινει μπορεις να βαλεις ενα ομορφο βολαν!!!!Φιλια!!!!

Μαρία Έλενα είπε...

Είναι πολύ όμορφη.
Φιλάκια ...

Κάλη και Κατερίνα από Ανθομέλι είπε...

Οντως έργο τέχνης!!! Ασε έχω το ίδιο πρόβλημα. Κι εγώ την είχα στρώσει μια παρόμοια πριν κάνουμε το στρώσιμο του κρεβατιού στο γάμο μας κι από τότε γιοκ! Μέγεθος για μικρότερο κρεβάτι. Οσο για τρόπο δεν ξέρω εκτός κι αν βρεις καμιά κυρία να σου βγάλει το ίδιο σχέδιο και σου φτιάξει μια ακόμα γραμμή. Φιλάκια. Callie by anthomeli PS. Eχω το ημερολόγιό σου και σε θυμάμαι... φτάσαμε κιόλας Φλεβάρη,χιχι!

Μαίρη Τρακάδα είπε...

Αχ αυτές οι γιαγιάδες!!!
Πανέμορφο σχέδιο!!
Κι εγώ έχω μια τέτοια διπλή και μου είχε φτιάξει και μονή μην τυχόν και δεν έχω και για το παιδικό!!! :)
Λοιπόν επειδή κι εμένα είναι στο μέγεθος των τότε κρεβατιών και τώρα ούτε που κάλυπτε το στρώμα μου έκανα μια δαντέλα με το ίδιο κουβερτόνημα στο μέγεθος που την ήθελα και με σχέδιο παρόμοιο μ' αυτό που είχε η κουβέρτα και την έραψα στο τελείωμα της δαντέλας που είχε ήδη η κουβέρτα. Σαν να είναι βολανάκι δηλαδή η παλιά πέφτει πάνω στην νέα δαντέλα κι αυτό γιατί στο τελείωμα είχε σχέδιο που δεν ήθελα να χαθεί.
Θα μπορούσα και να ξηλώσω αυτή που είχε και να βάλω μια νέα πιό μακριά αλλά φοβήθηκα μην κόψω καμία κλωστούλα πουθενά και τη χαλάσω όλη αντί να την φτιάξω.

Unknown είπε...

Καλησπέρα!Πραγματικό έργο τέχνης!Τελικά το χειροποίητο ποτέ δεν χάνει την αξία του.Η καλήτερη λύση κατά την γνώμη μου είναι αυτή που έδωσε η Μαίρη. Αν και δεν ήταν άσχημη ιδέα, αν διάλεγες ένα λεπτό ύφασμα, ας πούμε οργαντίνα, και έφτιαχνες με μπόλικη σούρα ένα τελείωμα που θα το έραβες λίγο πριν το τελείωμα της πλεκτής δανδέλας,γύρω - γύρω, μέχρι το πάτωμα.Θα είχε νομίζω, ένα στυλ shabby chic, αν αυτό σου αρέσει και μάλιστα αν το συνόδευες με παρόμοια μαξιλάρια, ακόμα καλύτερα.Σε φιλώ.

Rena Christodoulou είπε...

ΥΠΕΡΟΧΗ ΚΟΥΒΕΡΤΑ, ΕΧΩ ΚΙ ΕΓΩ ΒΕΒΑΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΕΘΕΡΑ ΜΟΥ!!!!
ΑΛΛΑ ΟΠΩΣ ΚΙ ΕΣΥ , ΔΕΝ ΤΗΝ ΣΤΡΩΝΩ ΣΥΧΝΑ!
ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΚΑΙ ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΕΝΑ ΒΟΛΑΝ ΣΤΟ ΤΕΛΕΙΩΜΑ, ΘΑ ΜΟΙΑΖΕΙ ΜΕ ΚΡΕΒΒΑΤΟΓΥΡΟ!!!
ΦΙΛΙΑ!!!

ΦΛΩΡΑ είπε...

Επειδή τα χεράκια σου πιάνουν και δεν διστάζεις να καταπιάνεσαι με τα πάντα,πάρε το βελονάκι και ξεκίνα.
Η κουβέρτα αυτή είναι φτιαγμένη καθώς φαίνεται με τετράγωνα μοτίφ που ενώνονται μεταξύ τους και δημιουργούν το σχέδιό της.
Μπορείς λοιπόν, αν δεν ξέρεις, να βρεις κάποια να σου δείξει, ή να ξεσηκώσει το σχέδιο και να σου πλέξει μια σειρά από τέτοια μοτίφ, που αν ενωθούν στην μία άκρη θα δώσουν το απαιτούμενο πλάτος στην κουβέρτα. Αν χρειάζεται και μήκος αυτό θα το πάρει αν προσθέσεις και στο κάτω μέρος μια σειρά.
Φιλιά πολλά και να την ευχαριστηθείς την κουβέρτα, έργο τέχνης.

dulcineia vicencio είπε...

Olá Kate, tudo bem?
Estou voltando, não virei aqui sempre , pois tenho meu filhote doente e não tenho pintado nada, mas assim que me for possível retornarei aos meus trabalhinhos. Quanto ao seu trabalho, ficou maravilhoso , adorei a colcha!!
Bjs e um lindo fim de semana

Jaylyn είπε...

wow eine wunderschöne Arbeit

Unknown είπε...

Πολύ όμορφη η κουβέρτα Κατερίνα! Εγώ έχω μαμά χρυσοχέρα που με προίκισε και φυσικά την έστρωσα μόνο τις ημέρες του γάμου! Πάντως όπως είπαν ήδη τα κορίτσια εσύ που καταπιάνεσαι με όλα (και τα καταφέρνεις και όλα) βρες ένα ωραίο σχέδιο φαρδιάς δαντέλας και καθάρισες! Μια ακόμη ιδέα αν και δε φαίνεται το τελείωμά της στις φώτο είναι κάποιο μακραμέ! Εσύ θα κρίνεις αν θα χαρίσει!

Ελμιράκι είπε...

Kalispera, Katerinakh!
poly omorfo! Mporeis na valeis krossia...
filakia

Marina είπε...

Όλες οι ιδέες που σου είπαν τα κορίτσια από πάνω είναι σωστές και εφικτές! Θα προσθέσω ακόμα μία: βολάν από έτοιμη δαντέλα ή οργαντίνα ή σατέν κάτω από την πλεκτή δανντέλα! Πάντως για να είμαι ειλικρινής και επειδή έχω το ίδιο θέμα με την κουβέρτα που μου είχε πλέξει η γιαγιά μου θα προτιμούσα να συμπλήρωνα το μάκρος με μία χειροποίητη νέα δαντέλα! Εγώ μάλιστα τα καλοκαίρια τη βάζω σα ριχτάρι στον καναπέ μου έτσι για να την ευχαριστηθώ! Είναι ένα "νησί και μία θάλασσα" μαζί αυτή η κουβέρτα!!!! Και μαζί οι αναμνήσεις μου και η αγάπη μου για τη γιαγιούλα μου!!!

Craftlandgr είπε...

πολυ ομορφη!!εγω εχω τετοιο κουβερτακι απο την γιαγια που το εκανε οταν γεννήθηκα και το εστρωσα και στην κορη μου!!

mary's crafts είπε...

Ονειρεμενη ειναι Κατερινακι μου!
Εγω θυμαμαι οταν την εστρωνα και στολιζα το κρεββατι μου, δεν αφηνα τον αντρα μου να ξαπλωσει το μεσημερι! 2-3 μερες μου εκανε την χαρη αλλα μετα ξαναμπηκε στο ντουλαπι!χαχαα!!!!Φιλακια πολλα!!!!

Preeti είπε...

This is lovely! You may add lace if you want to have it hang over the bed or just add a thick white border if you are just running short of length for tucking under the mattress.

Funky Monkey είπε...

Πράγματι έργο τέχνης... Έχω κι εγώ τέτοιες κουβέρτες και αντιμετωπίζω το ίδιο πρόβλημα με το μέγεθος. Δεν τις στρώνω συχνά και λόγω μεγέθους και από φόβο μην καταστραφούν. Φαίνονται τόσο λεπτεπίλεπτες!

Αν φτιάξεις ένα φαρδύ βολάν από ομοιόχρωμο σατέν και το προσαρμόσεις γύρω-γύρω; Είναι πιο εύκολο από το πλέξιμο, θα κερδίσεις διαστάσεις και ίσως δείχνει πιο μοντέρνα.

Φιλιά!

syros2js είπε...

Πολύ όμορφη η κουβερτούλα της γιαγιάκας σου!!!
(Με 'γεια κ' η νέα, SSSUPER εμφάνιση του blog!!!)
Φιλάκια!!!

Εφη Αδαμιδου Πασοπούλου είπε...

Υπέροχη είναι ,έχει διαχρονική αξία,
εχω στη κατοχή μου μία ολόιδια από την γιαγιά μου την είχε πλέξει το 1935 προίκα για την μητέρα μου και επειδη δεν χρησιμοποιήθηκε πολύ τώρα είναι σε πολύ καλή κατάσταση... την θεωρώ ανεκτίμητη ,είμαι συναισθηματικά δεμένη!!!Φιλιά

fotolabida maria είπε...

ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ ΜΟΥ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ Η ΚΟΥΒΕΡΤΑ ΤΗΣ ΓΙΑΓΙΑΣ!!!!!!ΕΡΓΟ ΤΕΧΝΗΣ!!!!!!!ΦΙΛΙΑ!!!!!

Χρυσούλα είπε...

Βρε! όλες ίδια κουβέρτα έχουμε!...και καμία δεν την στρώνει...
Ωραίες και σωστές όλες οι προτάσεις των κοριτσιών...θα τις έχω κι`εγώ υπ`όψιν μου...Εσύ πάντως όταν θα την μεγαλώσεις Κατερίνα να μας την δείξεις...
Καλό ξημέρωμα!

Κατια Μαρκουϊζου είπε...

αριστούργημα Κατερίνα μου !!!
Η δικη μου η γιαγια προσθεσε φάσα δεξια και αριστερά ,αλλα ούτε εγώ τη στρώνω περα απο εκέινη τη μερα του κρεββατιού καλή Κυριακή

astroneraidoula είπε...

Γεια σου Κατερινάκι! Υπέροχη η κουβέρτα της γιαγιάς! Κι εγώ έχω μια από την γιαγιάκα μου, την οποία κι εγώ την έστρωσα μόνο εκείνη την ημέρα πριν τον γάμο. Οχι γιατί δεν μου αρέσει, την λατρεύω και μου θυμίζει την γιαγιά μου, αλλά με τον σύζυγο και τα παιδιά να τρώνε και να παίζουν πάνω στο κρεβάτι, την λυπάμαι!!!

evonita είπε...

τι όμορφη που είναι!!! τις λατρεύω αυτές τις κουβέρτες!! πολύ όμορφη αλλαγή έκανες στο blog σου, με γεια!! :) φιλάκια!

Σμαραγδάκι- Ρούλα είπε...

Κατερινακι μου...πολυ ομορφη και ανεκτίμιτη η κουβέρτα της γιαγιας σου.. καλα εκανες και την στρώνεις ...ουτω ή άλλως η μοδα κανει κύκλους και θα ξαναγυρίσουνε τα πλεχτα..η ιδέα να κανεις ενα κανονικό καλυμα με σουρα στα πλαγια... με σατέν ότι χρώμα θελεις.... και να ραψεις επάνω την κουβέρτα... και να κανεις και μικρα μαξιλαρακια... θα είναι μια λύση.... το ιδιο εκανα και εγώ στο παιδικό όταν παντρευτηκε η πρώτη μου κορη....εγινε φανταστική... φιλακια πολλα...Κατερινακι ...

loulou είπε...

Kαλημέρα! Αν σου πω οτι έχω την ίδια ακριβώς κουβέρτα από την πεθερά μου;;
Επαθα πλάκα όταν την είδα!
καλή Κυριακή!

mammy on line είπε...

Κατερινάκι μου όλες έχουμε παρόμοιες κουβέρτες απο τις γιαγιάδες μας. Εγώ έχω μια καταπληκτική από τη γιαγιά μου με χοντρή ανάγλυφη πλέξη, αλλά και μια από την πεθερά μου που μάλιστα έχει και μαξιλαροθήκες. Αυτό που κάνω είναι να τις στρώνω σαν ριχτάρια στον καναπέ το καλοκαίρι και πραγματικά δίνουν έναν πολύ ωραίο νησιώτικο αέρα στο σαλόνι μας. Άσε που δεν χαλάνε με τίποτα και μπορείς να τις πλύνεις άνετα σε υψηλή θερμοκρασία. Τώρα αν οπωσδήποτε θέλεις να τις μεγαλώσεις(αν δεν βρεις κάποια να σου πλέξει το ίδιο σχέδιο) πρόσθεσε κάποιο πανί σαν βολάν γύρω γύρω. Φιλάκια πολλά! (έχω ξετρελαθεί με το background του blog, μα που τα βρίσκεις;;;)

Parents Land Gr είπε...

Υπεροχη η κουβερτουλα! Πραγματικο στολιδι

Pyroessa είπε...

υπέροχη είναι, και να σκεφτεί κανείς πόσο κόπος χρειάζονταν για να ολοκληρωθεί! και εγώ δεν τα είχα σε πολύ εκτίμηση όταν παντρεύτηκα, όμως τελικά αυτό αλλάζει με τον καιρό!
φιλιά
χαίρομαι πάρα πολύ όταν έρχομαι στο μπλογκ σου και διαβάζω το δημιουργώ άρα υπάρχω, ανοίγει η καρδιά μου (μπορεί να το έχω ξαναπεί)
φιλιά Κατερινάκι μου
να έχεις μία όμορφη εβδομάδα

STARDUST είπε...

Αχ τι μου θυμίζει... ρομαντικές εποχές!

Konstantina είπε...

Όντως αυτές οι γιαγιάδες και οι μαμάδες έφτιαχναν υπέροχα πράγματα που δυστυχώς εγώ δεν τα εκτιμούσα ιδιαίτερα!! Τώρα όμως που το βελονάκι έγινε και η δική μου λατρεία...εκτιμώ τον κόπο τους και τα θεωρώ κομμάτια ανεκτίμητα!!

Μαρία είπε...

..οι Γιαγιαδες κανουν θαυματα.κατι ξερουν αυτες..τι ομορφη που ειναι ..σαν κηπος με μεγαλα λουλουδια..να σε καλα Κατερινιω μου..χαρουμενη Κυριακη..σε φιλω..

sundayspoon είπε...

Χρυσοχέρα η γιαγιάκα σου! Δεν ξέρω πώς θα μπορούσες να τη μεγαλώσεις την κουβέρτα αλλά σίγουρα αξίζει να το κάνεις. Είναι οικογενειακό κειμήλιο άλλωστε!
Καλό απόγευμα!

Anna είπε...

Quel travail ! Magnifique !
Bonne semaine.
Anna

Blondynka na greckiej wsi είπε...

Poly omorfo, bravo Giagia!!

Pepi είπε...

Υπέροχη!! Ανεκτίμητη η αξία της!
Νομίζω κι εγώ ότι ένα βολάν με ωραία πλέξη (τώρα που έγινες και expert!) θα ήταν ιδανική! Καλή εβδομάδα, Κατερίνα!

Anthemis είπε...

Άχ τι μου θύμησες τώρα την κουβέρτα που έφτιαξε η μαμά μου το θέμα ήταν τα χελιδόνια ήμουν πολύ μικρή όταν την έφτιαχνε και θυμάμαι και τον χρόνο που αφιέρωσε. Μπράβο στην γιαγιά σου ! Να ξέρεις ότι όλα αυτά είναι ανεκτίμητα και να τα φιλάς σαν θησαυρό. Φιλιά πολλά Κατερίνα μου.

Marie-Anne είπε...

Υπέροχη η κουβέρτα της γιαγιάς Κατερίνα μου! Όταν αποφασίσεις, μετά από τόσες ιδέες που σου έδωσαν τα κορίτσια,να μας την ξαναδείξεις ! Πολλά φιλιά !

Niatta είπε...

Για να γίνει πιο φαρδιά θέλει 6 ακόμη μοτίφ. Αν βρεις το ίδιο νήμα στείλε μου να σου τα πλέξω.

υ.γ. μου είχε ξεφύγει αυτή η ομορφιά, επανορθώνω.

marayia είπε...

Να βρεις κάποια να σου πλέξει μια ολόκληρη σειρά κατά μήκος της κουβερτας σου!, είπε η μαμά μου η οποία όμως δεν πλεκει για άλλους...