Πέμπτη 9 Μαΐου 2013

Πλεκτές Πέτρες

Τις προηγούμενες πραγματικά καλοκαιρινές μέρες ,κάναμε την πρώτη μας για φέτος επίσκεψη στην θάλασσα. Δεν κάναμε μπάνιο αλλά παίξαμε στην αμμουδιά.
 
 
Και φυσικά γύρισα πίσω με μια σακούλα γεμάτη αγαπημένα θαλασσόξυλα και λευκές πέτρες.


 
Πέρυσι με τα κορίτσια είχαμε ζωγραφίσει πάρα πολλές.
 
 
Φέτος είπα να δοκιμάσω κάτι διαφορετικό.
Κι αφού δεν μπορώ να αποχωριστώ το βελονάκι μου, το χρησιμοποίησα για να στολίσω τις πέτρες.
 

Αυτές είναι οι πρώτες , όμως έχω σκοπό να φτιάξω περισσότερες για να στολίσω το σπίτι ή ακόμη και να τις δωρίσω.
 
Αν σας αρέσουν, μπορείτε να βρείτε οδηγίες και σχέδια στο άλλο μου blog, εδώ.

20 σχόλια:

syros2js είπε...

xixi!!!
Κάποια είναι εξαρτημένη από το βελονάκι!!!
Guess who!!!
;-)
Όμορφα "έντυσες" τα βότσαλά σου, Κατερίνα μου!!!
Φιλάκιααα!!!

eleni είπε...

Κατερίνα,πρωτότυπος στολισμός,μα πολύ όμορφος!
Έπλεξα κι εγώ τα πρώτα μου λουλουδάκια με πολλάααα λάθη,αλλά δεν με πειράζει.
Μανία κι εσύ με τα ξυλάκια-όλο μαζεύω.
Φιλιά!

eleni είπε...

Επισκέφθηκα και το καινούριο σπιτάκι σου-ίσως μάθω κάτι,αλλά δύσκολο πολύ το βελονάκι.
Φιλιά!

ΦΛΩΡΑ είπε...

Κατερινάκι εσύ και το βελονάκι γίνατε ένα....
Μπράβο κορίτσι μου...

Pepi είπε...

Μα και τις πέτρες "έντυσες" με πλεκτά??!!! Πάντα ευρηματική! Να'σαι καλά, Κατερίνα μου!

ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ είπε...

ΤΙ ΟΜΟΡΦΙΕΣ ΒΛΕΠΩ..Η ΒΥΣΣΙΝΙΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΠΟΛΥ ΤΟ ΧΡΩΜΑ
ΕΚΕΙ ΣΤΗ ΘΑΛΑΣΣΑ ΜΗΠΩΣ ΕΙΔΑΤΕ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑ ΞΑΔΕΛΦΑΚΙ Ή ΟΧΙ; :)
ΒΓΗΚΑΝ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΩΝ ΑΝΟΙΞΙΑΤΙΚΩΝ ΙΔΕΩΝ ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ,ΤΑ ΕΙΔΕΣ;

Vivika είπε...

Αυτές τις πέτρες τις στολισμένες πολύ καιρό τις έχω σταμπάρει και όλο λέω άλλη φορά, εσύ είσαι πολύ γρήγορο πιστόλι! Μπαμ μπαμ! Υπέροχες Κατερινάκι! Φιλάκια!

Gina-Teta είπε...

Πραγματικά αυτό θα πει εξάρτηση. Πολύ όμορφες και πρωτότυπες. Φιλάκια

Sheena Dimitriou είπε...

Είπαμε τα χρόνια πολλά? Χρόνια Πολλά Κατερίνα!
Πολύ όμορφα τα βότσαλα όπως τα στόλισες. Δεν το΄χω το βελονάκι με τίποτα, η μαμά μου πάλι...κεντάει στην κυριολεξία! Είχε πλέξει για εμάς, τώρα πλέκει και για τα εγγόνια!
Χίλια μπράβο!

Marie-Anne είπε...

Χρόνια πολλά, Κατερινάκι!!! Χριστός Ανέστη! Τα πλεκτά σου βότσαλα είναι πανέμορφα!!! Ξέρεις κάτι? Πριν από πολλά χρόνια, είχα πάει σ'ένα συνέδριο στο Μαρόκο κι εκεί αγόρασα μιά τέτοια πέτρα (με πιό πυκνή πλέξη) την οποία οι μαροκινές γυναίκες χρησιμοποιούν στο μπάνιο σαν ελαφρόπετρα για απολέπιση!!!!!!!!!
Καλή συνέχεια με το βελονάκι !!!Φιλάκια πολλά!

Κυριακή-Κορίνα Δημητρουλάκη είπε...

Μην το αποχωρίζεσαι,Κατερινάκι μου,το μικρό νεραϊδένιο ραβδάκι σου!
Μαγεύει ακόμα και τις πέτρες!!!
Φιλιά κτμτρ!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Τι άλλο θα κάνεις βρε κοριτσάκι μου..όλα όμορφα..μα το κέντημα δίπλα μου κλέβει τη καρδιά..Καλημέρα όλη μέρα!

purpleleath είπε...

Είσαι απίθανη!!! Είναι πραγματικά υπέροχες!!! Φιλάκια πολλά!!!

Konstantina είπε...

Σαν χθες μου φαίνεται που έπιασες το βελονάκι και τώρα πλέκεις ακόμα και για τις πέτρες!!!!!!!
Είσαι φοβερή! Μπράβο!!

Anna είπε...

Très joli et original !
Bon weekend.
Anna

Ελμιράκι είπε...

Bravo, Katerinaki!!! Yperoxes petres!
filakia

Φιλία είπε...

Κατερινάκι είσαι πρώτη στις ιδέες!!!
Και τούτη είναι από τις πιο πρωτότυπες!!!! Έχεις εξάρτηση απ' το βελονάκι, ε;;; Χχχχααααα χα.....
Φιλάκια πολλά

nikol είπε...

Μπα σε καλό μου , τι έχω πάθει!
Βότσαλα με πλεκτό δεν έχω ξαναδεί!
Πότε να σας προλάβω?
Τέλειες!!!!!!!!!!!
Φιλάκια

ΣΤΕΛΙΟΣ ΣΤΑΥΡΑΚΑΚΗΣ είπε...

Τι να πω; Τέλεια!!
Χάρηκα που σε γνώρισα!!

Δημιούργησέ το... είπε...

Μπράβο Κατερινάκι .Πολύ ωραία τα βότσαλα ντυμένα...τελικά!